Säljutbildning

Vi erbjuder säljutbildning och träning för säljchefer och säljare. Vi tar fram anpassade säljutbildningar för beteendeförändring, att göra mer av det som leder till affärer,  och ökat kundfokus i hela organisationen. Våra säljkurser kan genomföras internationellt på svenska eller engelska.

Säljutbildning för chefer, säljare och hela organisationen

Utbildning för säljchefer

  • Metodik för för beteendeförändring med hjälp av OBM
  • Träning i operativ säljledning – säljcoachning, motivation och målstyrning
  • Strategisk säljutveckling utifrån er affärsmodell och kundbehov.

Utbildning för säljare

  • Grundläggande säljteknik, kundbemötande och mötesbokning
  • Strategisk försäljning – bana väg fram till ledningen och sälj med hjälp av skarpa business case
  • Programmet Diplomerad Key Account Manager för att göra större affärer och öka försäljningen på 90-dagar – kontrakt, handlingsplan och uppföljning

Frågor om säljutbildning? Få svar från sakkunnig

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Stöd och säljträning för hela organisationen

  • Identifiera och undanröj säljhinder
  • Anpassa försäljningsprocessen efter kundens köpprocess
  • Metodik för att öka försäljning i butik/retail
  • Affärsmannaskap för konsulter och specialister
  • Förbättrad samverkan sälj/marknad - leadsgenerering och gemensamt varumärkesbyggande

Så designar vi utbildning

  • Bocka för de dokument du vill ladda ner
                • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

                Mer om våra säljutbildningar och upplägg för säljträning

                All vår säljutbildning har ett tydligt slutmål: att öka organisationens försäljning. Säljchefer och säljare utbildade hos Astrakan ska kunna leda affären och utvecklingen av organisationen – strategiskt såväl som i sitt sätt att agera gentemot kund. Såhär uppnår vi detta:

                • Handlingsplaner och kontrakt där du committar dig till att öka försäljningen med vårt stöd
                • Personlig uppföljning över tid där du får jobba med de moment som krävs för förbättrade resultat
                • Beteendemål som gör det tydligt vad du behöver göra för att nå målet och som gör processen mätbar och möjlig att utvärdera